رادیو سرنا برترین اپلیکیشن موسیقی ایران .

1395/2/20 - 14:41:33
رادیو سرنا برترین اپلیکیشن موسیقی ایران .   گیگ نیوز اپلیکیشن ها و بازی های برتر فروردین 95 کافه بازار را معرفی کرد و همانطور که انتظار می رفت، رادیو سرنا بعد از موفقیت های گذشته، این بار در کنار اپلیکیشن های دیگری مانند اَبیش، فراکتاب و روبانو با جلب نظر مخاطبان توانست خود را در لیست بهترین اپلیکیشن های ایران قرار دهد.

گیگ نیوز اپلیکیشن ها و بازی های برتر فروردین 95 کافه بازار را معرفی کرد و همانطور که انتظار می رفت، رادیو سرنا بعد از موفقیت های گذشته، این بار در کنار اپلیکیشن های دیگری مانند اَبیش، فراکتاب و روبانو  با جلب نظر مخاطبان توانست خود را در لیست بهترین اپلیکیشن های ایران قرار دهد.

رادیو سرنا یک اپلیکیشن رادیوی اینترنتی از مشهد است که صاحب امتیاز آن شرکت فراهنگ مرکز مدیریت رسانه می باشد. این رادیو که اسفند ماه گذشته در «جشنواره وب ایران» برنده جایزه بهترین رادیوی اینترنتی شده بود، اکنون با نسخه جدیدش در لیست برترین های فروردین کافه بازار قرار گرفته است.

اخبار، موسیقی، و ادبیات، در قالب محیط گرافیکیِ سنتی، محتوای اصلی مطالب رادیو را تشکیل می دهند و قابلیت هایی مانند امکان دانلود آهنگ ها، پادکست و کتب صوتی برای کاربران از طریق همین اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

در کنار موارد ذکر شده، مخاطبین رادیو هم می توانند در بخش «صدای شما» دست به تولید محتوا زده و آثارشان را از طریق همین اپ با سایر شنوندگان به اشتراک بگذارند.

گفتنی است این رادیو حاصل تیم ایده پردازی شرکت فراهنگ مرکز مدیریت رسانه می باشد که بعد از برنامه ریزی و مشخص شدن برنامه های آن توسط تیم اجرایی شرکت فراهنگ،  پروسه پیش تولید را طی  و در تمامی بخش های خود اقدام به جذب نیروهای متخصص کرد. 
شرکت فراهنگ یک آژانس تبلیغات است که استراتژی ایده ورسانه را با هم در اختیار شما قرار می دهد. 

رادیو سرنا سرآغاز فعالیتی نوین در حوزه سرگرمی و همچنین اطلاع رسانی دقیق است و موسیقی های گوناگون را دسته‌بندی کرده و لابلای موسیقی‌های متنوع، بصورت مرتب و زمان‌بندی شده طبق برنامه زیر برنامه های دیگر را با توجه به مناسبت های گوناگون به گوش مخاطبان خود می رساند.

برنامه ها:

رادیو سرنا در طول هفته برنامه های زیادی (ثابت – متغیر) دارد که راس ساعت روی سایت قرار می گیرد. ترتیب پخش این برنامه‌ها به شرح زیر بوده‌است:

برنامه های ثابت:

    پیام صبحگاهی: ساعت: 9

    موزیک : ساعت 10 – 12 – 16

    صدای شما: ساعت 15

    شیپور: با جدیدترین اخبار روز با ما همراه باشید.

    اخبار صبحگاهی: ساعت 10

    اخبار نیمروزی: ساعت 14

    اخبار شبانگاهی: ساعت 20

برنامه های متغیر:

شنبه: نمایشنامه صوتی– ساعت: 11

یکشنبه: سخن کتاب- ساعت: 13

دوشنبه: پادکست با موضوعات خاص – ساعت: 17

سه شنبه: بالن خیال- ساعت: 16

چهارشنبه: سخن کتاب- ساعت: 13

پنجشنبه: فال گوش- ساعت: 20

شما می توانید از کافه بازار(لینک زیر) اپلیکیشن رادیو سُرنا را دانلود کنید:

https://cafebazaar.ir/app/ir.farahang.sorna/?l=fa



ارسال نظر

تصویر امنیتی بالا را به صورت عددی وارد کنید
نظر شما بعد از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد.