رادیو سرنا باز هم در صدر رادیوهای اینترنتی کشور

1395/12/02 - 10:17:49
رادیو سرنا باز هم در صدر رادیوهای اینترنتی کشور  



سایت رادیو سرنا برای دومین سال پیاپی در جشنواره وب ایران بهترین رادیو اینترنتی کشور شد


Image title


به گزارش سایت مسابقه جشنواره وب ایران ، در این جشنواره 4 رادیوی اینترنتی شامل رادیو سرنا ،سیمافکر ، شنوتو  و موبکست کاندید دریافت جایزه شدند که در میان آنها رادیو سرنا به انتخاب هیات داوران برای دومین سال پیاپی به عنوان برترین رادیوی اینترنتی برگزیده شد .

رادیو سرنا پیش از این در انتخاب های گیگ نیوز و اپلیکیشن ها و بازی های برتر فروردین 95 کافه بازار در لیست قرار گرفت و همانطور که انتظار می رفت، بعد از موفقیت های گذشته، این بار در کنار اپلیکیشن های دیگری مانند اَبیش، فراکتاب و روبانو با جلب نظر مخاطبان توانست خود را در لیست بهترین اپلیکیشن های ایران قرار دهد.

رادیو سرنا یک اپلیکیشن رادیوی اینترنتی از مشهد است که صاحب امتیاز آن شرکت فراهنگ مرکز مدیریت رسانه می باشد.

رادیو سرنا سرآغاز فعالیتی نوین در حوزه سرگرمی و همچنین اطلاع رسانی دقیق است و موسیقی های گوناگون را دسته‌بندی کرده و لابلای موسیقی‌های متنوع، بصورت مرتب و زمان‌بندی شده طبق برنامه زیر برنامه های دیگر را با توجه به مناسبت های گوناگون به گوش مخاطبان خود می رساند.

اخبار، موسیقی، و ادبیات، در قالب محیط گرافیکیِ سنتی، محتوای اصلی مطالب رادیو را تشکیل می دهند و قابلیت هایی مانند امکان دانلود آهنگ ها، پادکست و کتب صوتی برای کاربران از طریق همین اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

شما عزیزان می توانید برنامه های روزانه رادیو سرنا را در سایت زیر دنبال کنید و یا از کافه بازار(لینک زیر) اپلیکیشن رادیو سُرنا را دانلود کنید:

www.radiosorna.com

https://cafebazaar.ir/app/ir.farahang.sorna/?l=fa


ارسال نظر

تصویر امنیتی بالا را به صورت عددی وارد کنید
نظر شما بعد از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد.